Evidence pošty došlé
Došlou poštu můžeme evidovat včetně všech doprovodných informací. Postupujeme následovně:
V agendě Evidence pošty založíme nový záznam.
Vyplníme Datum přijetí zásilky a Směr nastavíme na Přijatá.
Pokud existuje na straně odesílatele nebo na naší straně Jednací číslo, doplníme ho do příslušného políčka.
Doklad bude jednoznačně identifikovat zásilku v rámci celé evidence pošty. V číselníku je připravena dokladová řada PST. Vyplníme Předmět.
Pole Firma je připraveno pro identifikaci odesílatele a v poli Odeslal můžeme zadat a konkrétní osobu.
Naopak pole Příjemce je určeno pro identifikaci osoby v naší firmě, která zásilku převzala.
V sekci aktuální stav pak vidíme co se se zásilkou děje - kdo ji na naší straně vyřizuje, do kdy to má udělat a kdy se tak stalo.
Záznam uložíme.
Díky této evidenci máme přehled i o tom, co se následně děje po přijetí zásilky. Samozřejmě ne všechna pole jsou povinná, ale vhodně zvolenou a důsledně dodržovanou metodikou můžeme zajistit, že nám nic neunikne a ani nic "neprošvihneme".
Ostatní pracovní postupy
Evidence pošty došlé.
Související témata
Evidence pošty, Adresář firem, Adresář osob