Po spuštění operace Příjemky se otevře dialogové okno pro zadání potřebných údajů pro přenos do Příjemky a tabulka s položkami aktuální objednávky.
Přenos do příjemky
Nový
doklad – objednávka se přenese na nový doklad příjemky.
Hodnoty pro nový doklad doplníme v části Datum
a Doklad.
Uvedeme označení nového dokladu a zkontrolujeme Datum
DPH a Skupinu DPH.
Můžeme zaškrtnout volbu Aktualizovat kurz, která zajistí vytvoření
hlavičky nového dokladu s aktuálním kurzem z číselníku Měny,
Připojit k existujícímu – objednávka se přenese do již existujícího dokladu příjemky. Konkrétní doklad zvolíme v dolní části průvodce.
Přijmout objednané množství bez ohledu na stav – příznak, zda přenést objednané množství bez ohledu na aktuální stav skladu.
Aktualizovat stav položek objednávky – příznak, zda po dokončení operace chceme automaticky aktualizovat stav položek z Objednáno na Vyřízeno, případně Stornováno.
Otevřít agendu Příjemky - příznak, zda po dokončení operace chceme automaticky otevřít agendu Příjemky.
Přenesení do příjemky
Vybereme, zda záznamy budou přeneseny do nové příjemky nebo budou připojeny ke stávající.
Zvolíme Datum, dokladovou řadu Příjemky (program doplní Číslo a Postfix) a také Datum DPH a Skupinu DPH.
V tabulce vidíme objednávaná množství jednotlivých položek a jejich status. Zaškrtávátkem ve sloupci X zvolíme položky, které půjdou do zpracování.
Stiskem tlačítka Pokračovat dojde k přenosu z objednávky a nastavení příslušných příznaků u jednotlivých zpracovaných položek aktuálního dokladu.
Poznámka Pokud není přijímáno stejné množství, jaké evidujeme na objednávce, doplní program do položek objednávky automaticky nový záznam s příznakem Objednáno, u které eviduje zbývající počet do plného uspokojení objednávky vystavené. Informace o nevyřízených položkách zjistíme v tiskových sestavách – např. v sestavě Seznam objednávek s nevyřízenými položkami.
Související témata