Definice obratových slev
Třebaže jsou slevy v konečném důsledky vždy vyjádřeny v korunách, jsou pro dosažení konečné částky slevy připraveny dva různé způsoby výpočtu:
Procentní – sleva je poskytována v počtu procent z celkové prodejní ceny,
Částkou – za stanovenou výši obratu je přiznána sleva stanovená absolutní částkou Kč.
Na záložce Definice určíme hranici obratu, pro které přísluší konkrétní sleva (např. pro 10.000 Kč obratu přísluší zákazníkům 10%ní sleva z prodejní ceny, pro 20.000 Kč to bude sleva již 13 % apod.).
Vytvořené obratové slevy přiřadíme na záložce Odběratelé vybraným firmám (zaškrtneme vybranou firmu). Jestliže máme firmy- odběratele zařazeny do Kategorií firem, můžeme slevu přiřadit celé kategorii (záložka Kategorie firem) a zajistit tak oblíbenému odběrateli vždy slevu, na kterou jsme mu například na základě ročních odběrů přiznali nárok. Pokud neuvedeme žádnou kategorii firem ani žádnou konkrétní firmu, obratová sleva se neuplatní.
Ostatní pracovní postupy
Definice obratových slev.
Související témata