Jak zaevidovat objednávku přijatou
Objednávky přijaté slouží k pořizování, evidenci a sledování stavu objednávek přijatých od odběratelů. Samotná agenda Objednávek negeneruje žádné pohyby.
Otevřeme agendu Objednávky přijaté-sklad, založíme nový doklad a vyplníme potřebné údaje hlavičky objednávky.
Na záložce Položky zadáme jednotlivé objednávané položky. Nejprve vybereme sklad, ze kterého budeme čerpat informace pro objednávku a poté zadáme označení objednaného zboží (materiálu). Program ke každé položce automaticky doplní příznak Objednáno.
Kompletní seznam objednaného zboží můžeme před případným tiskem (pro interní účely) objednávky zreorganizovat – změnit pořadí položek či kumulaci položek. To provedeme pomocí operace Pořadí položek nebo Kumulace položek.
Kompletně pořízenou objednávku uzavřeme.
Ostatní pracovní postupy
Jak zaevidovat objednávku přijatou.
Související témata