Jak pracují automatické aktualizace po příjmu
Automatické aktualizace jsou akce, kterými program udržuje aktuální informace o důležitých údajích v kartách skladových položek v agendě Položky na skladě. Jsou to tyto údaje:
Dodavatel
Nákupní cena
Prodejní cena
Pokladní cena
To, jakým způsobem bude program zmíněné údaje aktualizovat, nastavíme v agendě Seznam skladů v oddíle Aktualizovat po příjmu. K dispozici jsou tyto možnosti:
Ano - aktualizace dodavatele proběhne při každém příjmu
Ne - aktualizace je vypnuta
Pokud je cena dražší - aktualizace proběhne pokud je nová cena vyšší než cena původní
Pokud je cena levnější - aktualizace proběhne pokud je nová cena nižší než cena původní
Ostatní pracovní postupy
Jak pořídit příjemku s fakturou došlou (rozšířené pořízení).
Jak do příjemky zahrnout neskladové položky (rozpočet do cen).
Jak pracují automatické aktualizace po příjmu.
Jak zadat doklad, který obsahuje sazby pro výpočet DPH z jiného data než je DUZP.
Související témata