Předání reklamace k dodavateli nebo výrobci
V případě, kdy přijatou reklamaci neřešíme ve vlastní režii (naším servisem, výměnou z vlastního skladu, vrácením peněz apod.), ale předáváme ji našemu dodavateli nebo přímo výrobci, použijeme záložku Odeslání v pravé části formuláře. Postupujeme takto:
Doplníme Datum odeslání, cenu poštovného (respektive přepravného)
Vybereme firmu nebo osobu, které zásilku odesíláme.
Můžeme zadat Přepravce a Podací číslo zásilky pro případné sledování. Vhodné je i zadání externího označení reklamace na straně dodavatele či servisu. To nám v budoucnu usnadní zjišťování stavu.
Do Poznámky k odeslání můžeme doplnit případné varianty řešení reklamace a jiné informace důležité pro adresáta. Ty zašleme formou průvodního listu při odeslání do opravy.
Záznam uložíme a Aktuální stav reklamace se změní na Odeslaná.
Vytiskneme Odeslání reklamace do opravy - průvodní list.
Ostatní pracovní postupy
Předání reklamace k dodavateli nebo výrobci.
Související témata