Příjem odpovědi od dodavatele nebo výrobce
Pokud jsme řešení reklamace postoupili našemu dodavateli, externímu servisnímu středisku nebo výrobci, dalším krokem je vrácení opraveného či vyměněného předmětu ze servisu či od dodavatele. Tuto situaci řešíme na záložce Příjem.
Doplníme datum Přijato, případně Cenu příjmu - náklady na vyřízení reklamace dodavatelsky.
Do Poznámky k příjmu můžeme doplnit odpověď na řešení reklamace a jiné informace důležité pro nás nebo zákazníka.
Záznam uložíme a Aktuální stav reklamace se změní na Přijatá.
Rovněž může nastat situace, kdy je předmět označen jako neopravitelný, nebo naopak dodavatel vyhodnotil reklamaci jako neoprávněnou pro nedodržení podmínek užití nebo z jiného oprávněného důvodu. Tyto Informace zadáme do Poznámky k příjmu pro pozdější řízení se zákazníkem.
Ostatní pracovní postupy
Příjem odpovědi od dodavatele nebo výrobce.
Související témata