Vyřízení a ukončení reklamace
Posledním krokem je Vyřízení reklamace se zákazníkem, což provedeme na stejnojmenné záložce:
Uvedeme datum Vyřízeno. Vyplnění má opět vliv na Aktuální stav.
Upozornění Pokud vyplníme datum Vyřízeno, považuje se reklamace za vyřízenou. Údaj Zbývá se nastaví na hodnotu 1.000.
Můžeme zaevidovat náklady na vyřízení reklamace.
Pokud se liší od zadavatele reklamace, můžeme zaevidovat Firmu nebo Osobu, se kterou reklamaci uzavíráme.
Výběrem ze seznamu zvolíme finální Způsob vyřízení reklamace (je zde proto, že zákazník mohl v průběhu reklamace změnit názor a požaduje jiný způsob vyřešení nebo jiný způsob vyžádá zpětná informace ze servisu nebo naše rozhodnutí).
Do Poznámky k vyřízení reklamace zapíšeme skutečnosti důležité pro vyřízení reklamace. Může to být informace například o tom, že reklamaci uznáváme přes to, že byla servisem označena jako neoprávněná.
Uložením s vyplněným datem Vyřízeno se Aktuální stav objednávky změní na Vyřízená.
Při předávání opraveného či vyměněného předmětu reklamace využijeme tiskovou sestavu Reklamační protokol.
Poznámka Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když prodávající vyrozumí zákazníka. Vyprší-li zákonná lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy.
Ostatní pracovní postupy
Vyřízení a ukončení reklamace.
Související témata