DUEL si zakládá na maximální automatizaci úkonů, nesnáší opakované zadávání údajů a ve velkém podporuje automatické importy z jiných aplikací. Funkčně DUEL vyhoví všem, kteří hledájí profesionální nástroj pro své podnikání nebo pro profi vedení účetnictví. Pružně reagujeme i na individuální požadavky a umíme doladit DUEL přesně podle představ klienta.
Pro DUEL je soulad s nejaktuálnější legislativou naprostou prioritou, takže soustavné sledování legislativních změn můžete nechat na nás. Legislativu hlídáme, sporné výklady konzultujeme s odborníky a novinky pak obratem zapracováváme do DUELU.
Pokud budete potřebovat radu k programu DUEL, rozhodně vám telefon zvedne člověk. U nás si na roboty nepotrpíme. Naši technici na telefonické, e-mailové a i expresní podpoře vám ochotně poradí "vaší řečí".
Máme propracovaný systém školení a pravidelně také vysíláme kvalitní legislativní i programové webináře z vlastního studia.
Nejprve se spolu spojíme a nezávazně probereme vaše představy a požadavky.
Představíme vám jednotlivé kroky přechodu, abyste věděli, jak to celé probíhá.
Promyslíme s vámi, jaká data byste rádi do DUELU převedli a jestli nechcete některé agendy raději začít plnit ala "zelená louka".
S převody máme dlouholeté zkušenosti a pro některé programy jsou k dispozici dokonce hotové bezplatné převodové můstky.
Celou dobu přechodu a užívání aktuální verze programu budeme pro vás na naší lince technické podpory, telefonické i e-mailové. Nabídneme vám harmonogram proškolení a můžete si předplatit denně 30 minut pro vzdálenou správu, během které vám pomůžeme vyřešit aktuální požadavek.
Při přechodu z jiného programu na DUEL si sebou určitě budete chtít vzít svá stávající data a pokračovat v práci tam, kde jste skončili. Není nic jednoduššího...