Ježek / Spolupráce s účetní

Skvělý účetní program pro skvělé účetní kanceláře

DUEL od Ježek software umožňuje opravdu snadnou a efektivní spolupráci mezi účetní a klientem. Důkazem je, že v našich programech je vedeno účetnictví více než 30 tisíc firem, což znamená každou čtvrtou právnickou osobu v ČR.

Tohle má být vaše práce?

Přepisování dokladů a nekonečné vyťukávání čísel? Jste experti v účetnictví! Neztrácejte čas a nervy nad prací, kterou lehce zvládne recepční vašeho klienta, a soustřeďte se na to, co skutečně ocení.

Soustřeďte se na mistrovskou účetní práci!

Používejte program DUEL a doporučte ho i svým klientům. Ukažte jim, jak vám mohou ušetřit čas, a tím i své peníze.

Používejte DUEL oba!

Udržte si díky tomu i velké klienty, kteří chtějí mít potřebu nebo pocit, že mají svá data u sebe a pod svou kontrolou.

Reference
Soustřeďte se na mistrovskou práci!
...a brambory nechte loupat jiné.
Klient se připojí k vám a sám zadává doklady.
Samozřejmě jen tam, kam mu to vy dovolíte.

DUEL běží u účetní

Podnikatel se ke své účetní připojuje vzdáleně. Díky tomu odpadá nutnost generování, exportování a importování dávek nebo zasílání e-mailů, prvotní doklady pořizuje v domluveném rozsahu sám, účetní je následně jen zkontroluje a zaúčtuje.

Výhody

  • Pro účetní přináší úsporu práce a času, prvotní doklady vkládá podnikatel jen do agend, do kterých ho účetní pustí. Účetní má stále kontrolu nad přenosem dat do účetnictví.
  • Podnikatel má kontrolu nad zadávanými doklady. Má online k dispozici vybrané aktuální informace z účetnictví.

Nevýhody

  • Účetní musí kalkulovat se zvýšenou cenou licence pro přístupy zaměstnanců podnikatele. Musí zajistit bezpečnost dat a jejich zálohování.
  • Podnikatel se ke svým datům dostane pouze když běží vzdálený účetní počítač. Tento model není vhodný pro větší firmy s více připojenými počítači.
Klient u sebe řeší své firemní a obchodní agendy,
vy u něj následně jen vzniklé doklady účtujete.

DUEL běží u klienta

Optimální a doporučovaný způsob nasazení, protože firemní počítače plní funkci serveru i pro účetní. Oba se ve své práci doplňují a vzájemně si šetří čas a prostředky. Firma si jede své agendy, práva do "účetních" agend zůstanou vám.

Výhody

  • Účetní má, s vhodně nastavenými právy, plnou kontrolu nad všemi účetními daty, ostatní firemní agendy si podnikatel řeší sám. Účetní neřeší infrastrukturu, zálohování a protože firemní servery většinou běží nonstop, je časově flexibilní. Uspoří práci, protože prvotní data vznikají prací podnikatele.
  • Podnikatel má všechna data kdykoli dostupná, zálohování a rozsah licence má pod kontrolou. Sám si určuje rozsah firemních agend, které povede v DUELu. Při změně účetní firmy může pokračovat bez nutnosti předávání dat.

Nevýhody

  • Pro účetní nejsou žádné :-)
  • Podnikatel ve své licenci musí počítat s externím přístupem účetní.
Varianta doporučená od JSW
Nebojte se, obojí je snadné

Jak začít a jak postupovat?

DUEL poběží u vás

  1. Dohodněte s klientem, z kolika počítačů a do kterých modulů k vám bude přistupovat.
  2. Zavolejte nám a spočteme potřebné rozšíření vaší licence. Většinou je to za polovic :-)
  3. Domluvte se svým IT technikem zřízení VPN mezi vámi a klientem.
  4. Pak kontaktujte náš hotline, propojíme programy, pomůžeme s nastavením práv a přístupů.
  5. Klienta zaškolíme pro práci ve zvolených agendách.

DUEL bude u klienta

  1. Domluvte s klientem co všechno by chtěl v DUELu dělat a v jakých modulech.
  2. Zavolejte nám a spočteme potřebný rozsah licence. Budeme pamatovat i na přístup pro vás.
  3. Klient se svým IT technikem zajistí zřízení VPN mezi ním a vámi.
  4. Pak kontaktuje náš hotline, propojíme programy, pomůžeme s nastavením práv a přístupů
  5. Klienta zaškolíme pro práci ve zvolených agendách.

Víte, že za doporučení DUELu klientovi získáte provizi! Do konce letošního srpna dokonce ve výši 40 procent!

Raději importujete?

Nevyhovuje vám, model sdílených dat? Nevadí. Tak si doklady do DUELU importujte. Od klienta, který má také DUEL nebo používá služby typu iDoklad, Fakturoid, WFlow nebo vám naladíme XML import na míru.

DUEL je na všemožné importy připraven. Umí to jednorázově i opakovaně.

Chcete více informací?

+420 487 714 600
Po-Čt 8:00-12:00 13:00-15:30
Pá 8:00-12:00

Pohled účetní kanceláře a pohled klienta

Pohled účetní kanceláře

Daří se nám dlouhodobě udržet velké klienty

„Díky modelu propojení DUELu klienta a naší kanceláře má klient nejen neustálý přehled o svém podnikání, ale i reálný pocit, že nakukuje "své" účetní pod ruce. Nemá potřebu hledat vlastní firemní účetní a zůstává tak dlouhodobě naším spokojeným zákazníkem. Navíc se často podílí na prvotním zadávání dokladů do DUELu a nám pak zbývá více prostoru na skutečně kvalifikovanou účetní práci.“

Ing. Ivana Kulichová Čapková,
majitelka a jednatelka DAMU s.r.o.

Spolupráce s účetní - pohled účetní kanceláře
Pohled klienta

VPN propojení firmy a účetní

„Podívejte se na případovou studii naší spolupráce s externí účetní prostřednictvím dvou DUELů propojených přes VPN.“

Mgr. Michal Šebesta,
majitel a jednatel Attractive s.r.o.

Potřebujete poradit, máte dotaz?

Proberte to s námi :-) Nechte nám na sebe kontakt, zavoláme vám.