Ježek / Školení / Detail školení

DUEL a REKAP - pomocník pro účetní

Kód: WEB-REKAP2

Nevidíte vypsaný termín?

To vůbec nevadí. Zavolejte nám, určitě najdeme řešení.

  1. Třeba už o nějakém termínu uvažujeme, mrkneme se spolu.
  2. Také už možná máme z tohoto kurzu záznam, který lze objednat.
  3. Nebo s vámi domluvíme individuální proškolení.

+420 731 102 712

Po–Pá 08:00–12:00 a 13:00–15:30

Školení
Gabriela Roučová koordinátorka školení
Zavolejte nám, možná máme k dispozici záznam nebo už termín připravujeme.

Nejbližší termíny

Prozatím nejsou dostupné žádné termíny.

Webinář navazuje na úspěšné červnové vysílání, které jsme uspořádali společně s REKAP. Tehdy jsme si ukazovali výhody napojení reportingu na DUEL. Nyní se zaměříme na to, jak REKAP pomáhá účetním firmám. Lidé z REKAP získali cenné zkušenosti ze strany účetních firem, které chtějí poskytovat své služby moderněji, a postavili reporting přesně podle jejich požadavků.

Hostem webináře bude Radka Benšová, majitelka účetní kanceláře Lady TAX, která REKAP ve spojení s DUELEM využívá.

Jako vždy bude možnost klást v průběhu webináře dotazy.

OSNOVA

Klient versus účetní firma

Majitel neví, kolik vydělala firma minulý měsíc. Ředitel netuší, zda plní plán. Projekťák nevidí, že se zakázka žene do červených čísel. Obchodník neví, kdo mu vydělává a kdo naopak kouká po konkurenci. Proč výsledovka ze systému nestačí? Jak najít společnou řeč s manažery, řediteli a majiteli?

Reporting šetří čas. A čas, to jsou peníze!

Klient chce neustále informace, účetní nemá čas. Účetní firma se chce bránit nařčení, že to někdo jiný dělá lépe. Klient chce levnější služby. Účetní firma potřebuje zdražit. Klient chce výsledky. Účetní firma nechce slyšet: „Proč jste mi to neřekli dřív? V březnu s tím výsledkem už nic neudělám.“ Klient ztrácí čas s excely, účetní ztrácí čas juniorní prací. Klient ani účetní nemají čas na svoji práci!

REKAP v účetní kanceláři

Více než stovka účetních kanceláří spolupracuje s REKAP. Jsou to společnosti renomované, velké, střední, malé. Některé to dělají dobře, některé hůře. To, co mají společné, je zájem o spokojeného klienta. Spokojený klient nese ovoce. Spokojený klient nemá důvod odcházet jinam.

O svou zkušenost s využíváním REKAPU ve své účetní kanceláři se podělí paní Radka Benšová ze společnosti Lady TAX

Dotazy

Přednášející

Petr Vynikal

Petr Vynikal

Radka Benšová

Radka Benšová

Harmonogram školení

9.00 – 10.15

Cena: ZDARMA