Ježek / Jak objednat Upgrade 2025

UPGRADE pro rok 2025

Nové verze programů DUEL a STEREO pro rok 2025 snadno objednáte prostřednictvím svého účtu na Zákaznickém portálu.

Princip upgrade programů

Každý rok v lednu vydáváme nové verze programů DUEL a STEREO, tzv. UPGRADE. Ty přináší, kromě novinek a vylepšení funkčnosti, hlavně úpravy, které zajistí soulad se změnami v zákonech, vyhláškách, nařízeních a obsahují nově vydané tiskopisy, exporty na portály apod.

  • Cena upgrade je 25 % z ceníkových cen jednotlivých modulů při aktualizaci verze z předchozího roku. Při přechodu ze starších verzí je cena 50 %.
  • V dostatečném předstihu už na podzim nabízíme uživatelům možnost objednat si upgrade programů na další rok. Už vám přišel e-mail s nabídkou pro rok 2025?
  • Zakoupením upgrade získáte nárok na kompletní bezplatnou technickou telefonickou a e-mailovou podporu po dobu platnosti nové verze.
  • Podle potřeby vydáváme v průběhu roku tzv. UPDATE, které obsahují opravy, doplňky i vylepšení a také reakce na změny legislativy, pokud nastaly během roku. Pro uživatele aktuálních verzí jsou update samozřejmě ZDARMA.
Upgrade
Proč je upgrade nutný?
Ekonomické systémy musí reagovat na měnící se legislativu, proto je nutná jejich pravidelná každoroční aktualizace.


Abyste si mohli objednat upgrade STEREA nebo DUELU pro rok 2025, je potřeba udělat několik kroků.

Postup pro objednání upgrade 2025

Přihlašte se ke svému účtu na Zákaznický portál

Na portálu zkontrolujte své údaje. Dodací adresu, telefony a e-maily můžete aktualizovat. Vidíte zde také své akuální licence a sjednané služby.

Na portál jste se přihlašovali už při loňském upgrade nebo letos při registraci. Chcete si postup oživit?

Zkontrolujte připravenou objednávku upgrade 2025

V části Objednávky upgrade je připravena objednávka pro rok 2025. Podívejte se, zda vám vyhovují moduly a počty PC. Obojí můžete změnit.

Při kontrole se můžete podívat na detailní rozpis, jak cena za upgrade vzniká a z čeho všeho se skládá.

Potvrďte objednávku,
zbytek už bude na nás :-)

Potvrďte nabídnuté počty modulů, počty PC a doprovodné služby. Nebo hodnoty změňte jak potřebujete.
Odesláním objednávky upgrade závazně objednejte.

A pak už jen počkejte, až vám v novém roce vše připravíme a rozešleme.

1. Přihlášení na portál

Postup pro přihlášení na portál:

  1. Na našich webových stránkách přejděte v záhlaví do sekce Pro uživatele a pak použijte tlačítko Zákaznický portál.
    Zobrazí se vám úvodní přihlašovací stránka.
  2. Po vyplnění e-mailové adresy a hesla, které jste si zvolili při registraci, dojde po stisku tlačítka Přihlásit k přihlášení na portál. Nepamatujete si heslo?
  3. Po přihlášení uvidíte úvodní stránku Přehled s vašimi firemními údaji.

Volby v nabídce portálu

  • Přehled - stránka, na které můžete kontrolovat, případně editovat firemní adresy, přidávat i mazat telefony a e-maily, vidíte zde svou aktuální licenci a rozsah objednaných služeb.
  • Objednávky upgrade - stránka s připravenými objednávkami upgrade programů STEREO a DUEL pro rok 2025. Návod, co s nimi, najdete v bodu číslo 2 - Kontrola objednávky.
  • Dokumenty - v této sekci vidíte historii všech dokumentů ve formátu PDF, které při správě licence vznikly (registrační lístky, zálohové faktury, daňové doklady a faktury).
  • Správa přístupů - volba pro případné přizvání dalších kolegů z firmy na portál.

Otázky a odpovědi

Zapomněl jsem své heslo. Co mám dělat?

Klikněte na odkaz „Zapomněli jste své heslo?“ pod přihlašovacím formulářem a na následující stránce zadejte e-mail použitý při registraci. Přijdou vám od nás pokyny k obnovení hesla.

Nevolejte nám. Stejně bychom vám řekli ať klikněte na odkaz „Zapomněli jste své heslo?“ pod přihlašovacím formulářem :-)

Co když má e-mailová adresa figuruje u více firem?

Po přihlášení na portál se v tomto případě neobjeví přehledová stránka konkrétní firmy, ale seznam všech firem, u kterých evidujeme vaši e-mailovou adresu. Přístup tak máte z jednoho místa do každé z nich.

Chci do portálu přizvat své kolegy z firmy nebo externí účetní firmu. Jak to udělám?

Po rozkliknutí volby Správa přístupů se objeví nabídka „Přizvat uživatele ke správě firmy“. Vyplníte e-mailovou adresu vašeho kolegy, vaší účetní apod. a zvolíte jeho status. Buď jej přizvete jako „správce“ a bude tak moci stejně jako vy editovat údaje, potvrzovat nabídky upgrade apod., nebo kolegu přizvete pouze jako „uživatele“ a on bude mít možnost do portálu pouze nahlížet.

2. Kontrola objednávky

Ve volbě Objednávky upgrade najdete objednávku pro rok 2025 s AKTUÁLNÍM rozsahem licence tak, jak ji evidujeme. Co všechno na stránce uvidíte?

ZÁHLAVÍ

  • Verze programů - označení aktuální verze, ze které budete upgradovat na novou pro rok 2025.
  • Status objednávky - Nabídnuto (čeká na schválení) - objednávku můžete upravovat, Objednáno (čeká na distribuci) - již jste ji závazně objednali.

LICENCE - typ a rozsah licence programu STEREO / DUEL

  • Typ licence - zpracování jedné nebo neomezeně firem na jednom nebo více počítačích.
  • Celkový počet PC - počet počítačů, na kterých bude program provozován.
  • Moduly - výčet jednotlivých modulů, jejich počet a cena za upgrade 2025.

SLUŽBY - nabídka doplňkových služeb v rámci upgrade:

  • Vzdálená správa - roční předplatné (2 400 Kč) - o 20 % zvýhodněná nabídka předplatného služby, kdy se k vám technici hotline budou moci celý rok během telefonátů vzdáleně připojit až na 30 minut denně.
  • Instalace upgrade technikem přímo od Ježka - placená služba, kdy vám technik od Ježka program nainstaluje, zaregistruje a na jedné či dvou firmách vás naučí, jak převést data do nové verze.
    Cena je 600 Kč za 30 minut a fakturována bude samostatně podle skutečné doby trvání služby.

ZPŮSOB DISTRIBUCE

  • Stažením z internetu (zálohová faktura) - začátkem ledna 2025 vám e-mailem zašleme zálohovou fakturu. Po úhradě a po uvolnění verze 2025 do distribuce obdržíte e-mailem daňový doklad, registrační kódy a odkaz na stažení a instalaci nové verze. Všechny tyto doklady postupně najdete v sekci Dokumenty.

REKAPITULACE CENY A OVLÁDACÍ TLAČÍTKA

  • Cena a rozpis DPH - celková cena licence a služeb nastavených v objednávce a orientační výpočet DPH
  • Vytisknout objednávku - otevře nové okno s kompletní objednávkou formátovanou pro tisk.
  • Upravit rozsah licence - otevře okno s možností měnit typ licence, počet počítačů a jednotlivých modulů.
  • Obnovit původní stav - zahodí provedené změny a vrátí objednávku do výchozího stavu, v jakém jsme ji pro vás vygenerovali.
  • Historie změn - ukáže kdo a kdy zasahoval do rozsahu objednávky.
  • Závazně objednat - otevře okno s rekapitulací a tlačítkem pro finální dokončení a závazné odeslání objednávky.

Otázky a odpovědi

Mohu se podívat, z čeho přesně se skládá celková cena za upgrade?

Ano, klikněte na tlačítko Zobrazit detailní rozpis cen modulů a zde uvidíte jak celková cena vzniká. Vidíte ceny za první i za další počítače, ceny za dokoupení a rozšíření modulů v rámci upgrade i moduly, u kterých je upgrade zdarma, protože byly pořízeny v tzv. ochranném období před koncem roku.

3. Závazné objednání upgrade 2025

Jste jen krůček od objednání upgrade pro rok 2025. Teď záleží už jen na tom, zda jste s objednávkou spokojeni nebo zda v ní chcete ještě něco změnit.

Objednávka mi vyhovuje a chci ji odeslat


Pokud je typ licence, počet počítačů a rozsah modulů správně a pokud máte zaškrtnuté všechny požadované služby, stačí kliknout na tlačítko Závazně objednat.


Portál zkontroluje, zda je vše v pořádku a pokud ano, ukáže finální rekapitulační stránku. Teď už jen stačí kliknout na tlačítko Dokončit objednávku a tím ji odeslat.


Portál zobrazí informační stránku o úspěšném odeslání a v záhlaví objednávky se změní její status. Zároveň vám odejde informační e-mail.


Termín uvolnění nových verzí programů STEREO a DUEL do distribuce bude v druhé polovině ledna 2025.

Ještě chci upravit rozsah licence a služeb


Požadované služby (Vzdálenou správu - roční předplatné nebo Instalaci upgrade technikem přímo od Ježka) nastavte pomocí přepínačů přímo na stránce objednávky. Celková cena se sama přepočítává.


Pokud chcete upravit typ licence, rozsah modulů nebo počet počítačů, klikněte na tlačítko Upravit rozsah licence.


Objeví se okno, ve kterém požadované změny můžete provést. Pro STEREO a pro DUEL se toto okno liší.


Pokud je po úpravách objednávka vyplněna správně a chcete ji odeslat, postupujte podle pokynů ve sloupci Objednávka mi vyhovuje...

Zobrazit
Skrýt

Popis, jak upravit rozsah licence programu STEREO

  1. Klikněte na tlačítko Upravit rozsah licence. Zobrazí se vám okno, ve kterém všechny požadované úpravy provedete.
  2. V políčku Požadovaný typ licence můžete nastavit, jak budete STEREO v roce 2025 používat.
  3. Sloupeček Aktuální počet PC zobrazuje, kolik počítačů u vaší licence STEREO evidujeme a jaké moduly máte.
  4. U typů CD můžete Požadovaný počet PC změnit podle potřeby tlačítky PLUS nebo MÍNUS nebo vepsáním čísla přímo do editoru.
  5. Pomocí zaškrtávátek si pak vybíráte jednotlivé moduly.

    Pokud nastavíte variantu licence, která není povolená, na konkrétním místě v okně se vám zobrazí chybové hlášení s popisem nekorektního stavu.

  6. Chcete-li vidět aktuální ceny při každé změně, použijte tlačítko Přepočítat ceny.
  7. Nové moduly, které přidáte oproti aktuálnímu stavu, získáváte v rámci upgrade se slevou 20 %.
  8. Pokud jste spokojeni s nastavením licence, klikněte na tlačítko Uložit změny.
  9. Ukládaná licence se přepočítá a na výchozí stránce objednávky se zaktualizuje tabulkový přehled a celková cena.
  10. Pokud je celá objednávka upravena podle vašich představ, můžete ji odeslat.
Zobrazit
Skrýt

Popis, jak upravit rozsah licence programu DUEL

  1. Klikněte na tlačítko Upravit rozsah licence. Zobrazí se vám okno, ve kterém všechny požadované úpravy provedete.
  2. V políčku Požadovaný typ licence můžete nastavit, jak budete DUEL v roce 2025 používat.
  3. Sloupeček Aktuální počet PC zobrazuje, kolik počítačů ve vaší licenci DUEL evidujeme u jednotlivých modulů.
  4. Požadovaný počet PC můžete změnit podle potřeby tlačítky PLUS nebo MÍNUS nebo vepsáním čísla přímo do editorů u modulů.

    Pokud nastavíte variantu licence, která není povolená, na konkrétním místě v okně se vám zobrazí chybové hlášení s popisem nekorektního stavu. Náprava je zřejmá z formulací.


  5. Chcete-li vidět aktuální ceny při každé změně, použijte tlačítko Přepočítat ceny.
  6. Nové moduly, které přidáte oproti aktuálnímu stavu, získáváte v rámci upgrade se slevou 20 %.
  7. Pokud jste spokojeni s nastavením licence, klikněte na tlačítko Uložit změny.
  8. Ukládaná licence se přepočítá a na výchozí stránce objednávky se zaktualizuje tabulkový přehled a celková cena.
  9. Pokud je celá objednávka upravena podle vašich představ, můžete ji odeslat.

Chyby, které se mohou objevit při odesílání objednávky

Pokud portál po stisku tlačítka Závazně objednat najde nějakou nesrovnalost, zobrazí ji s popisem a s možností okamžitého provedení nápravy. Dokud nebudou všechny zobrazené chyby opraveny, nepůjde objednávku odeslat.

V okamžiku, kdy budou všechny nesrovnalosti opravené, půjde objednávku dokončit a odeslat.

GDPR SMLOUVA

Je-li v objednávce alespoň jedna ze služeb Vzdálená správa - roční předplatné (2 400 Kč) nebo Instalace upgrade technikem přímo od Ježka, je nutné podepsat na nové období novou GDPR smlouvu. Tu můžete podepsat hned:

  1. Klikněte na tlačítko Podepsat smlouvu.
  2. Objeví se návrh GDPR smlouvy s předvyplněnými údaji.
  3. Zaškrtněte podle skutečnosti volby Správce dat a/nebo Prvotní zpracovatel.
  4. Klikněte na tlačítko Podepsat smlouvu.

Odpovědnou osobou za Příjemce služby je ten uživatel, který je na portál aktuálně přihlášen a smlouvu potvrzuje.

REŽIM POUŽÍVÁNÍ PROGRAMU

Vyplňte Režim používání programu. Vybrat můžete jednu z následujících možností:

  1. Pouze pro vlastní potřebu
  2. Pouze pro jiné klienty (účetní / mzdová kancelář)
  3. Pro jiné klienty i pro vlastní potřebu
  4. Nechci odpovědět

Otázky a odpovědi

Chci upravit nepotvrzenou objednávku, ale nevidím ovládací tlačítka. Co mám dělat?

Váš účet je nejspíš typu uživatel, který může jen nahlížet. Podívejte se do volby Správa přístupů a obraťte se na toho, kdo je ve vaší firmě správcem.

Odeslal jsem závaznou objednávku upgrade, ale potřebuji v ní dodatečně něco změnit. Co teď?

Zavolejte prosím na naše obchodní oddělení (487 522 449). Vaši objednávku „odemkneme“, vy si ji na portále upravíte podle svých aktuálních požadavků a následně ji opět závazně potvrdíte.